Author Topic: er deroppe tilfhan Hvert spil for os nu er vi 'Selvfølgelig vil jeg gerne have, at han bliver. Han e  (Read 445 times)

WadeDelgad

• Sr. Member
  • My name is Jacquelyn Sorenson. I life in Riedstatt (Switzerland).
      • View Profile
      • Sverige vm drakt Jacquelyn
er deroppe tilfhan Hvert spil for os nu er vi 'Selvfølgelig vil jeg gerne have, at han bliver. Han er en vigtig spiller til denne gruppe og i juni vil vi se, hvad der sker, men jeg vil selvfølgelig gerne have ham til at forblive.' Franskmanden gjorde Spanien vm trøje også opmærksom på søndagens massive LaLiga-kamp mod Celta Vigo, den side der sluttede sine diskant drømme efter at have dræbt Real Madrid ud af Copa del Rey. 'Ligaen er en anden konkurrence. Vi vil spille med samme filosofi, men forskellige spillere [til Copa-spillet], men vi er league-ledere, og vi skal vise, hvorfor vi er deroppe,' tilføjede han. Brasilien vm trøje 'Hvert spil for os nu er vigtigt. Det er et meget vanskeligt sted for et hold at gå, men vi har haft en god uge og fungerede godt, så vi glæder os til det.' Zidane hældte også koldt vand på forslag om, at fremtiden for Alvaro Morata kunne være i tvivl, og insisterede på, at fremtiden har en stor rolle at spille i sin virkelige side. 'Jeg tror ikke, der er et spørgsmål om hans fremtid,' sagde Zidane. 'Selvfølgelig vil han spille mere som alle i holdet, men han vil få minutter ind. 'Han behøver ikke at tænke på hans fremtid. Vi har talt om det, og han tænker ikke på at forlade. Det er hjemme. 'Morata er her, han træner godt, og han er meget involveret i dette projekt og vores planer.' Massive storme i det nordvestlige Spanien har taget Real Madrid 's LaLiga fixtur mod Celta Vigo som deres sidste offer, der allerede har forårsaget Deportivo La Coruna' s kamp med Real Betis at blive udskudt. HueyNfsej fotballdrakter Ajankgkvx
 BarbraCas fotbollstrjor barn BettinaSt
 KIBGailyu fotballdrakter Alexander
 HolleyMcG FreemanWr
 ElvaMcChe [url=http://sportincapadel.com/?option=com_k2jer
CharliBur
My web site Island drakt